-
05-03-2020, 00:34
Top |
#1
نکاتی در مورد برنامه ریزی ایسیو ایربگ
با سلام
دوستان توضیحاتی که در این قسمت تقدیم عزیزان میکنم نتیجه تجربه و علم بنده در این موضوع می باشد.
1- بعضی از دوستان از برنامه ریزی و نصب ایربگ ترس دارند ولی دقت کنند که بر روی ایسیو ایربگ هر برنامه ای ریخته شود هیچ مشکلی پیش نمیاد . نهایت اینکه برنامه جواب نمیدهد و چراغ ایربگ روشن می ماند و هنگام نصب ایسیو بر روی خودرو و یا باز کردن آن سعی شود که بست باطری برداشته شود و بعد از اتمام کار بست باطری گذاشته شود.
2- مقاومت ایربگ طرف راننده و طرف مسافر و حتی پیش کشنده کمربند حدود 2 تا 3 اهم می باشد و موقعی که 10 اهم باشد یعنی سوکت وصل نیست یا در سیم کشی قطعی وجود دارد . پس میتوان برای تست سیم کشی و خود ایسیو از یک مقاومت 2 اهم استفاده کرد به این صورت که مقاومت را به دو پایه سوکت کمربند یا ایربگ وصل کرده که در صورت پاک شدن خطا و نمایش مقاومت 2 اهم در دستگاه معلوم می شود که ایسیو و سیم کشی سالم است .بعضی از همکاران برای خاموش کردن چراغ ایربگ از این روش استفاده کرده .
3- مدار ایسیوهای ایربگ با چسپ عایق شده و همچنین اییپرام بیشتر این ایسیوها ریز می باشد که آداپتور مخصوص میخواهد . پس جیتگ این مدلها بهترین روش می باشد که در پست های بعدی جیتگ چند مدل از ایسیوهای ایربگ را آپلود میکنم .
4- دوستان نکته ای که حائز اهمیت هست اینه که داخل کیسه ایربگ همان قسمت که سوکت وارد می شود در قسمت داخلی آن دو عدد خار به دو پایه سوکت کیسه ایربگ وصل شده که در صورت استفاده از سوکت فابریک این دو خار به عقب کشیده شده و شروع به کار میکند و چراغ خاموش می شود که در صورت اینکه این دو خار فشار داده نشود و عقب کشیده نشود خطای مقاومت پایین میزند و چراغ ایربگ خاموش نمی شود . پس در صورت استفاده از سوکت غیره این دو خار برداشته شود .
5- دوستان توجه کنند که تفاوت مدلهای ایربگ در نوع سوکت ها می باشد که در صورت استفاده از مارک دیگر با تعویض سوکت میتوان از آن استفاده کرد .
-
7 کاربر مقابل از shokrijan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین
انجمن
.